Це питання задає собі більшість користувачів м'яких контактних лінз (МКЛ). У лікаря-офтальмолога? В оптичному салоні? У мережі Інтернет? Варіантів так багато, що іноді зовсім не просто зробити правильний вибір. Щоб здійснити «розумну» покупку постарайтеся оцінити вашого постачальника, скориставшись декількома нижчеописаними нескладними порадами.
По-перше, відразу намагайтеся відкинути традиційну для багатьох думку про те, що контактні лінзи це тільки «стандартний товар», а значить чим дешевше джерело придбання – тим краще. Оскільки МКЛ – це товар медичного призначення дуже важливо, яку ступінь довіри викликає у вас потенційний постачальник.
По-друге, зосередьте увагу на певному «загальному вартісному показнику», що поєднує в собі довіру до постачальника, його професіоналізм, доступність, якість обслуговування, зручність оплати та, звичайно ж – ціну.
Довіра і професіоналізм продавця оптичних виробів. Навряд хто-небудь стане сперечатися з тим фактом, що дипломований лікар-офтальмолог чи сертифікований фахівець з контактної корекції зору, очевидно, викликає більше довіри, ніж онлайн-продавець, який в якості своїх контактів на веб-сайті (чи навіть в простому оголошенні ) демонструє один або декілька номерів мобільних телефонів.
Звичайно ж, за ступенем довіри ваш лікар-окуліст поза конкуренцією! І дуже добре якщо він зможе запропонувати вам купити контактні лінзи. Та якщо ви будете вибирати постачальника в мережі Інтернет, на вподобаному сайті спочатку обов'язково зайдіть в розділ «Контакти» і зверніть увагу на те, чи є у цього продавця своя спеціалізована точка продажу (офтальмологічна клініка, оптичний салон), чи хоча б фіксована офлайн адреса. Важливо, наскільки давно і професійно він займається засобами контактної корекції, а також чи є в асортименті цього постачальника інші товари оптичного призначення: розчини для лінз, зволожуючі краплі, окуляри і т.д.
Доступність та зручність оплати. Відмінна ціна на контактні лінзи втратить будь-який сенс, якщо потрібного вам товару не виявиться в наявності. Сьогодні вже багато лікарів-офтальмологів мають свої веб-сайти з продажу контактних лінз, але навряд чи вони зможуть поставити вам ваш товар особисто або поштою в найкоротші терміни та ще й без передплати. На противагу, великі мережеві продавці або спеціалізовані інтернет-магазини зможуть поставити ваші лінзи відразу або «з сьогодні на завтра». В даний час кращі постачальники готові постачати товар своїм кур'єром або терміновою поштовою доставкою безкоштовно (точніше – за свій рахунок), якщо вартість замовлення перевищує певну суму. Так, наприклад, в нашому інтернет-магазині «МКЛ» сума замовлення, від якої на даний час здійснюється безкоштовна доставка дорівнює - 300 грн.(це близько 12$).
Іншим важливим чинником «розумної» покупки є простий і зручний спосіб оплати. Сьогодні оплата без явних чи прихованих націнок у точці продажу, поштовому відділенні, банківською картою або безпечна оплата на веб-сайті (карткою або через систему WebMoney) для більшості постачальників МКЛ вже стала «золотим стандартом». Пам'ятайте, додаткових комісій не повинно бути!
Якість обслуговування та гарантії. Якщо ви купуєте контактні лінзи вперше (або з недавнього часу), для порівняння якості обслуговування спробуйте по черзі звернутися до декількох постачальників. Більшість «пристойних» продавців МКЛ, будь то оптичні салони або інтернет-магазини обов'язково супроводжують свої продажі безкоштовними професійними консультаціями. Не соромтеся задавати питання! Звичайно, якщо ви зіткнулися з безграмотністю, неквапливим ставленням, хамством або неприйнятними затримками, негайно внесіть цього постачальника в свій «чорний список». Цінуйте свій час і нерви.
Багато хто знає, що контактні лінзи та засоби догляду за ними є товарами медичного призначення що не підлягають поверненню. Тим не менш, кращі постачальники будуть готові поміняти куплені вироби, якщо їх упаковка виявиться пошкодженою в процесі транспортування. Рідко, але також трапляється, що сама лінза спочатку має який-небудь дефект - у цьому випадку вона повинна бути прийнята на експертизу. У разі підтвердження заводського браку вона буде замінена.
Як вже було сказано на початку цієї статті, при покупці контактних лінз питання ціни не повинно розглядатися окремо від переваг і недоліків обраного вами постачальника. Питання довіри до постачальника і його «якість» мають першорядне значення, і вже точно варті того, щоб витратити на їх вивчення небагато часу.
Як правило, ціна на контактні лінзи у різних продавців відрізняються незначно, хоча в інтернет-магазинах у цілому вона буває трохи нижче, ніж в оптичних салонах. Однак і тут є можливість заощадити, якщо знати наступне. Більшість постачальників пропонують «оптову» знижку в разі купівлі упаковки лінз, зазвичай у розмірі 10%. Крім цього, часто «хороший» постачальник веде у себе клієнтську базу даних, яка дозволяє надавати постійним покупцям додаткову накопичувальну знижку. Ця накопичувальна знижка відніме від вартості ще від 3% до 10%. Таким чином, підсумкова знизка може сягати до 20%! Тому якщо ви правильно вибрали свого постачальника МКЛ, то напевно зможете заощадити і отримати задоволення від «розумної» покупки!
Як працює бонусна програма? За кожну покупку, оформлену на сайті, покупцеві нараховуються бонуси які можна використати для оплати майбутніх замовлень. Вартість: 1 бонус = 1 гривня. Бонусами можно розрахуватися не за всі товари, а тільки за товари із категорії "Доступні за бонуси". Бонусами можна оплатити до 50% вартості цих товарів. Бонусна програма є доповненням до існуючої дисконтної програми (3-5-7-10% накопичувальної знижки).